poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Z cyklu Przyjemnostki - Krówki z Żaby

Jestem słodką dupką, nie ukrywam. Lubię mleczną czekoladę i cukierki krówki. Od tych ostatnich zbieram papierki i utykam po stronach ulubionego słownika. Motorem dzisiejszego (lepszego) poniedziałku są:

KRÓWKI Z ŻABKI "PASJA SMAKU"

Marka własna Żaby, wyprodukowane przez KDC Pomorzanka, Przeźmierowo, Oddział w Słupsku.


Skład szału nie robi:
-cukier
-syrop glukozowy
-mleko w proszku pełne
-tłuszcz roślinny
-masło
-aromat (masło śmietankowe)
-sól
-lecytyna

Kaloryczność: 394 kcal/100 g
Cena: 2,49 zł za 130 g
Z tą pasją w nazwie marki własnej to popłynęli, ale cóż, może marketingowiec tęskni za morzem;)
Smak niezły, trafiłam na cukierki kruche, z czego się cieszę.
Czy kupiłabym jeszcze raz? Tak


Podobno ludzie dzielą się na tych którzy robią kopie zapasowe i tych którzy będą je robić, na tych co krówki lubią kruche i tych, którzy uwielbiają ciągutki. Czy naprawdę lubicie to coooooś w zębach??!! ;)
  Aby nie być gołosłownym:
Uprzedzam tylko, że: miały być ładne ujęcia zbliżeń. Zdjęcia miały być ostre i przedstawiać przemyślane, ładne kadry. Mówiłam już, że mam dziecko??

To było najlepsze, co w okolicznościach przyrody dałam radę zrobić. Cześć, mam na imię Łukaszek i jestem niszczycielem i miłośnikiem (wybranych!) łakoci.

P.S. Uwielbiam słowo kruchy, kruchutki. Dlaczego?
Udzielałam kiedyś korepetycji 6-letniej dziewczynce. Na dzień dobry small talk - pytam, co u niej. Usłyszałam - Naleśniki! Bo mamie skończyła się mąka i dodała dużo cukru i one były takie pyszne, takie krrrrrrrruchutkie!

God is my witness, na łoży śmierci będę słyszeć to "krrruchutkie!" :)

Brak komentarzy: